Thuis of Out-of-Home? Dit is wat je klant in 2025 verwacht.

Consumenten willen keuze, zekerheid en gemak. Out-of-Home (o.a. pakketpunten & pakketautomaten) groeit razendsnel omdat het mislukte leveringen voorkomt, kosten verlaagt en duurzamer is. Of je nu een E-commerce lead, marketeer of een CX-specialist bent, in deze whitepaper krijg je heldere inzichten, voorbeelden en een praktische roadmap om Out-of-Home slim te integreren met impact op klanttevredenheid en jouw conversie.

Nieuwsgierig? Vraag de whitepaper nu gratis aan via het formulier.

Wat haal je eruit?

1

De opmars van OOH: wat is het en waarom groeit het zo hard

2

Bezorgtrends: wie kiest thuis, pakketpunt of pakketautomaat en waarom

3

Drie kern­doelgroepen: reguliere e-shoppers, OOH-gebruikers en Gen Z

4

Checklist + roadmap: OOH zichtbaar en aantrekkelijk maken in je checkout

5

Impact op KPI’s: hogere tevredenheid, meer conversie, minder herbezorging en groener bezorgen

Door op verzenden te klikken, vraag je het rapport op en ga je akkoord dat DPD contact met je op kan nemen.